Tips på deo

0kommentarer

Jag är en Buzzador. Vilket i det korta innebär att jag får hem olika produkter att testa och dela ut.

Denna gången fick jag hem en deo och jag måste verkligen passa på att tipsa om den för jag tycker den är riktigt bra. För det första så fungerar den, jag varken svettas eller luktar. Sen så innehåller den ingen alkohol, inga färgämnen eller konserveringsmedel eller något annat konstigt. Det jag också verkligen gillar med den är att den har ingen direkt lukt, jag vill helst inte ha en deo som luktar blommor eller havsbris utan vill ha en neutral deo så att min vanliga parfym framhävs istället.


Deodoranten är från Nivea och heter Pure & Sensitive.

Och är det så att du själv är sugen på att få hem olika prover så kan du klicka på länken.

Kommentera

Publiceras ej