Kostföreläsningar

2kommentarer

Det känns som att det är dags för en ny header. Vilket egentligen passar perfekt, då jag behöver alla anledningar för att undvika mina föreläsningar på mina distanskurser. Under den första föreläsningen sa min lärare bl.a. (och hon sa mycket..och tid tog det.) att vi ska äta margarin. Vilket är helt sinnessjukt! Att hon dessutom fortsatte prata på om livsmedelsverket gjorde inte saken bättre.

Det är bara att bita ihop. Det kommer vara bra att få se allt ur flera olika perspektiv trots att jag redan vet var jag står.

2 kommentarer

Lina Kuijl

25 Jan 2012 22:38

Hej Sara! Tack så mycket för kommentaren på bloggen! Jättekul att du gillade det! Målet är en i veckan men får se om jag hinner. Lär ju vänja mig efterhand! =)

Trevlig blogg du har! Thumbs up!

SuperSHEro

26 Jan 2012 13:59

Margarin? Vad är det för lärare eg? 2012, de flesta borde väl vid det här laget förstå att margarin kanske inte är att rekommendera?



:)

Kommentera

Publiceras ej