Uttråkad

0kommentarer

En aningen uttråkad. Fortfarande ingen träning. Jag har inte ens tagit mig i kragen och gått ut och gått istället. Jag har inte haft någon lust helt enkelt.
 
Imorgon är det en vecka sen jag gick till doktorn, alltså två veckor sedan detta startade. Hur känns det idag? Kanske en liten förbättring, en tveksam förbättring. Men nä annars är det nog likadant. Imorse hade jag riktigt ont. Igår var den riktigt öm. Det har bllivit en del lyft i helgen, som kanske gjort det. Men egentligen tror jag helt enkelt att den inte blir bättre, den hära fina iprenkuren och den såkallade "vilan" fungerar inte. Denna veckan har jag dessutom min tunga arbetsvecka med 6 arbetspass. Det ska bli spännande att se hur det går!
 
 
Måndagmorgon och det vanliga pepmejlet från Olof Röhlander låg i inkorgen. Idag pratar han om "Är det värt det?". Han finns på facebook och ni vill ta del av hans peptalks!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej