Böcker är hälsa!

0kommentarer

Böcker är hälsa!

Jag älskar att ha ett brinnande intresse och läsa för att veta mer. Jag älskar att kunna bli helt uppslukad av en bok och sitta och läsa en hel dag. Jag älskar och hatar när en bok tar slut och det känns som att en del av livet dör! Jag älskar bokrea!





Kunde inte låta bli att köpa boken "Det är slut!" Ingen bok som jag själv behöver idag. Men den hade varit perfekt för tio år sedan! Numera är den egentligen perfekt för en del vänner och bekanta! Tänker läsa den med en gång. Hur kan man låta bli med kapitel som "Ett uppbrott betyder att något är över", "Han gömmer sig inte längst ner i den där glassförpackningen", "Om du nämner hans namn en gång till kommer dina vänner också att göra slut med dig" och "Om han var så fantastisk skulle ni fortfarande vara tillsammans"

Kommentera

Publiceras ej