Det är lite mycket nu

0kommentarer

Ja, jag erkänner, det är lite mycket nu. Kommande tenta är stor och oroande då jag känner att ingenting har fastnat. Det går inte riktigt ihop med jobbet just nu. Fick stanna hemma från jobbet igår. Kände redan i tisdags att något var på gång. En envis jäkla huvudvärk och magont. Det dröjer sig fortfarande kvar idag och jag misstänker att det har med stress att göra. Ska försöka träna idag ändå, kanske är träning precis det jag behöver. Kanske inte, men då har jag iaf provat och misslyckats än att inte prova alls.

Efter frukosten kl 6 imorse, en proteindrink (kunde verkligen inte äta) blev det inte mat förren jag kom hem från jobbet 14.30, det har verkligen inte gått att äta idag. Det gick egentligen inte lättare när jag kom hem, men då var jag iaf hungrig. Har försökt få i mig lite till träningen iaf, men det har inte direkt blivit något vettigt. Kvarg med hemmagjord rabarbermarmelad sötad med Stevia och Sukrin. Det har blivit en del kokoschips, det går oftast alltid ner. Och nu även en proteindrink, enkelt att få ner. Ska satsa på ägg när jag kommer hem, massor med näring!


Så, Hit is the shit, hoppas jag överlever.

Kommentera

Publiceras ej