Lång väntan

0kommentarer

Det är en jäkligt lång väntan på att få reda på svaret från min röntgen. Min läkare bestämde sig så fint att ta två veckors semester istället för att ge mig mitt svar. Hon är säkert värd den där semestern. Men jag dör av nyfikenhet. Och tills på måndag får jag fortsätta leva med min ömma handled som hoppar till såfort jag gör en för avancerad rörelse för den.
 
I övrigt går tränigen bra, förutom handleden. Träningen går framåt, äntligen. Efter operationen och alla sjukor och skador. Det blev höjning på skivstången i måndags. Och jag ser framemot ytterligare en höjning inom det närmsta. Det behövs, efter att ha backat och stått stilla är det nu dags att öka för att fortsätta utmana kroppen och få resultat. Dessutom behöver min nacke det. den tar mest stryk när träningen inte flyter på.
 
Kosten har däremot inte varit något vidare. Har problem igen med magkatarr. Så antingen kan jag inte äta alls eller äter jag hur mycket som helst och hittar ingen botten på det. Så länge kroppen känns på detta viset får det helt enkelt vara okej att äta för mycket eller för lite. Hälsosamt eller mindre hälsosamt. När allt känns bättre får det bli att hitta tillbaka till min trivselvikt eller rättaresagt rätt känsla i mina kläder.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej