Förkyld

1kommentarer

Jag missar favoritträningen. Deluxeträningen. Passet som har allt. Cammes skivstång/intervall. 
 
Ja jäklar. Jag är förkyld. Och visst är det märkligt hur kroppen fungerar. Jag har varit trött i några månader nu. Så fy i helvetes trött de senaste veckorna. Denna veckan har jag varit extremt pigg och mått hur bra som helst. Pang! I fredags vaknade jag med halsont. Idag vaknar jag och känner mig riktigt förkyld. Vilket är passande då jag är ledig och egentligen hade tänkt få en massa gjort. 
 
Till saken. Jag missar min träning. Vilket inte alls är kul. För det går ju framåt. Jag känner ju mig äntligen starkare. Jag inte bara känner, jag ÄR ju starkare. Jag börjar komma i närheten av vikterna jag hade förr och det känns bra. Men nu blir det vila. Och kanske kan jag köra Crossfit på onsdag istället. 
 
Finns inga superkurer. För femtielfte gången c vitamin är en myt. Så nu vilar jag mig frisk. 

1 kommentarer

Camme

11 Mar 2013 10:41

naaw hjärtat då <3 krya på dig!

Kommentera

Publiceras ej