Questbar - smakbetyg

1kommentarer

Utan tvekan mina favoritbars.
 
Peanut Butter Supreme, Mixed Berry Bliss, Lemon Cream Pie, Coconut Cashew, Vannilla Almond Crunch,
Peanut Butter & Jelly, Banana Nut Muffin, Strawberry Cheesecake, Chocolate Peanut Butter, Chocolate Brownie.
På begäran har jag försökt lista mina favoriter.
Minst goda till vänster, mest goda till höger.
De fem till vänster köper jag inte igen, de fem till höger lär jag ha beslutsångest om.
Det finns två smaker till som jag smakat som ej finns med på bild Applepie och Cinnamonroll. Applepie hamnar till vänster och Cinnamonroll till höger.
 
 
 
 

1 kommentarer

Camilla

28 May 2013 17:27

fröken... Gav du inte mig kokos för du inte tyckte den va go? ;) <3

Svar: Jo och jag har ett helt gäng kvar om du vill ha? :)
Sara - Hälsocoach

Kommentera

Publiceras ej